Jeff Walker Za Posledních 8 Let Vyškolil Několik Tisícovek Podnikatelů
Publikováno 11.11.2013 v 21:34 v kategorii Novinky, přečteno: 35x
Co je infopodnikání?
Infopodnikatel, někdy taktéž zvaný plážový podnikatel, je ten, jenž pro své podnikání využívá chytré nástroje, technologie (nejčastěji on-line), které mu podnikání automatizují do maximální míry. Info-podnikání je založeno na prodeji kvalitních informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje pozici experta ve svém oboru a zárověň si buduje důvěru. Mezi největší předností plážového podnikání je, zásluhou on-line technologiím, příležitost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.
Pavel Hrdlička, kterého jistě všichni znáte jako úspěsného infopodnikatele a autora ještě úspěšnějšího online tréninku Facemark akademy, zahajuje nový online training s názvem Elite Marketing. Pokud jste vstoupili do programu FaceMark Academy, tak mi musíte dát za pravdu, že tento kurz byl vskutku unikátní a hodnotný a je na místě předpokládat, že i nový online kurz bude jeden z nejlepších, které lze na českém internetu najít.
Jak je možné, že lidé jako David Kirš, nebo Jiří Vokáč Čmolík dokáží vydělávat více než 10 milionů korun za 1 týden prodeje v jejich online kampani a přitom ostatní pouze živoří. Vím, jakou vlnu emocí vzbuzují na internetu tyto dvě jména. Někdo jim závidí a nadává na ně, někdo je obviňuje, že pouze manipulují s lidmi http://owww.cz/tag/milionove-imperium/. Co, ale není možné popřít, tak jsou to právě profesionálně vypracované a fungující kampaně. Nejspíš si dost z Vás řekne, co Vám tady asi budu slibovat. Zase další týpek, který mi naslibuje miliony bez práce, dá mně falešnou naději a pak mi zkusí prodat nějaký nesmysl. Nechci nic slibovat, chci jen prozradit postup, kteří právě ti úspěšní používají. Tato strategie Davidu Kiršovi v březnu vydělala 5.3mil. Kč